در میان پزشکان افرادی هستند که مطبشان مملو از بیمار است و حتی دیده می شود که نوبت های ماه های آینده مطب نیز توسط بیماران رزرو شده است. دلیل ازدحام بیماران در مطب این پزشکان چیست؟

از طرف دیگر بسیاری از پزشکان جوان که به تازگی مطب خود را تاسیس کرده اند در موقعیتی که در هر خیابان، ساختمان پزشکان و مطب های زیادی به چشم می خورد و هر روز هم بر این تعداد افزوده می شود، با این سوال مواجه می شوند که چگونه خود را معرفی و بیماران را به مطب خود جذب کنند؟

راز جذب بیمار  در مطب برخی از پزشکان در یک کلمه خلاصه میشود، اعتماد. حال یک سوال مطرح می شود این اعتماد چگونه شکل می گیرد؟

اعتماد بیماران به پزشکان به واسطه یک کار ساده ولی بسیار حیاتی است که در حوزه برندینگ پزشکی صورت می گیرد یعنی برخورداری از یک وب سایت پزشکی.

معمولاً هر چند سال یک‌بار، یکی از شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در بین مردم رواج پیدا می‌کنند اما پس از مدتی کارایی خود را از دست می‌دهند. ممکن است یک شبکه اجتماعی یا یک شبکه پیام‌رسان دیگر جایگزین آن‌ها شود یا آن‌ها فیلتر شوند. بنابراین اگر تنها نقطه اتکای یک پزشک در انجام تبلیغات و ارتباط با مخاطبانش در فضای اینترنت، یک شبکه اجتماعی یا یک پیام‌رسان باشد، ممکن است با فیلتر شدن یا جایگزینی آن، تمامی برنامه‌های ارتباطی و تبلیغاتی پزشک مختل شود. درنتیجه هر پزشکی نیاز دارد که یک وب‌سایت اختصاصی برای خود داشته باشد تا بتواند از طریق آن به‌صورت بسیار مؤثر و بدون نگرانی از فیلترینگ با مخاطبان و بیماران خود در ارتباط باشد.

سایت هر پزشک مطب دوم او محسوب می شود که به صورت 24 ساعته به روی مراجعان باز است و در حال مشاوره دادن به بیمار آنلاین. وب‌سایت مهم‌ترین کانال ارتباطی یک پزشک با مخاطبانش در فضای مجازی است.

پزشکان به خوبی دریافته اند که امروزه روش هایی مانند پخش تراکت و صرف هزینه برای تبلیغات چاپی یا تبلیغات دهان به دهان برای پزشکانی که به دنبال برندسازی و بازاریابی پزشکی هستند روشهای موثری برای جذب بیمار  نیست، کاربران امروزی برخلاف گذشته به دنبال شناخت تجربه و مهارت پزشکان هستند. کاربران مقالات پزشک را می خوانند، فیلم های آموزشی پزشک را می بینند، سوال می پرسند و نهایتا پزشک را انتخاب می کنند.

داشتن یک وب سایت پزشکی یعنی داشتن یک مطب آنلاین. مطب آنلاین در فضای مجازی چیزی است که یک پزشک که به دنبال برندسازی و بازاریابی است به آن نیاز دارد. یک سایت با طراحی جذاب که چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند، یک منشی 24 ساعته که تصاویر، ویدئوهای پزشکی، تجربیات و مقالات پزشک را در اختیار بیماران قرار دهد. بدین وسیله است که اعتماد شکل می گیرد و کاربران سایت مراجعه کننده مطب شما می شوند.

ویژگی های مطب آنلاین

سیستم هوشمند دکتر لینک قابلیت های متعددی را برای کاربران سایت های پزشکی فراهم می کند. در اینجا به بررسی دو مورد از این توانایی های این سیستم هوشمند می پردازیم.

اولین قابلیت سیستم دکتر لینک برخورداری از یک سیستم نوبت دهی آنلاین است. این سیستم بر اساس نیاز دقیق پزشکان و مراکز درمانی برنامه ریزی می شود. فرقی نمی کند یک پزشک باشد یا کلینیک یا بیمارستان، مهمترین تمرکز این سیستم بر روی رفع نیاز نوبت دهی و جذب بیمار از طریق بستر های هوشمند می باشد که توانسته مورد اعتماد تعداد زیادی از پزشکان کشور قرار بگیرد. سیستم نوبت دهی دکتر لینک کاربران (بیماران) را از حضور و زمان سرویس دهی پزشکان مطلع میکند. سپس کاربران (بیماران) زمان مورد نظر را جهت حضور در مطب پزشک انتخاب و مبلغ حق ویزیت را به صورت آنلاین پرداخت میکنند.

البته برای فعال کردن و نصب سیستم نوبت دهی دکتر لینک در مطب، کلینیک و یا بیمارستان، شما به یک سایت پزشکی نیاز خواهید داشت. در واقع رابط میان شما با کاربرانتان همین وب سایت مطب خواهد بود. با برخورداری از یک مطب آنلاین و هوشمند و استفاده از سیستم نوبت دهی دکتر لینک علاوه بر ایجاد محیطی کاربر پسند، ورود بیماران را به مطب خود قطعی می کنید.

قابلیت بعدی برخورداری از سیستم مشاوره آنلاین است. یکی از اهداف مهم راه اندازی سرویس پزشکی از راه دور پیگیری دقیق بیماران بدون نیاز به مراجعه به مرکز بهداشت و درمان شهرهای دور و یا در مراکز پیشرفته تر حتی بدون نیاز به مراجعه به مراکز بهداشت شهری و از طریق منازل بیماران است. بدین معنی که در مراکز دور از شهر و در مورد بیمارانی که نیازمند پیگیری مداوم میباشند.

بنابراین ما یک سیستم نوآورانه پیشنهاد می کنیم که این کار را با سهولت انجام می دهد. سیستم نظارت بر سلامت بیمار را ارائه می دهد که از سنسورها برای ردیابی سلامت بیماران استفاده می کند و از اینترنت برای اطلاع رسانی به عزیزان خود در صورت بروز مشکلات استفاده می کند.

دکتر امین عسگری فوق تخصص قلب

رشد و پویایی اگر نباشد در دنیای رقابتی امروز امکان دوام آوردن خیلی کم است. بنده حتی از شبکه های اجماعی هم استفاده نمی کردم ولی با ورودم به دنیای مجازی مسیر کسب و کارم عوض شد. با مشاوره هایی که از تیم دکتر لینک به من شد دیدگاهم نسبت به حضور کسب و کارم در اینترنت به کلی عوض شد.من متوجه شدم حتی میتونم در روز هایی که مطب نیستم هم به صورت آنلاین مشاوره پزشکی خودمو پیش ببرم دقیقا با شرایط قوانینی مطبم که شامل نوبت گیری بیمارانم و پرداخت هست فرایند مشاوره ایم پیش میره. همه چی روی روال و مرتب داره پیش میره خوشحالم، مرسی دکتر لینک که این مسیر جدید رو بهم معرفی کردی."در آخر مایل هستم به شدت به همه همکارانم این پیشنهاد رو بدم که از سیستم نوبت دهی اینترنتی دکتر لینک استفاده کنن چون من حقیقتا رضایتم جلب شده"

لطفا نظر خود را درباره این پست در صفحه اینستاگرام به اشتراک بگذارید: ورود به اینستاگرام

سیستم هوشمند جذب بیمار دکتر لینک، راهکاری برای افزایش بیمار در مطب ، کلینیک و بیمارستان با مشاوره آنلاین ارتباطی بدون تاخیر و با کیفیت با بیماران خود در سراسر جهان خواهید داشت.

مقالات مرتبط:

راهنمای ویدئو مارکتینگ برای پزشکان

تاثیر شبکه سازی در جذب بیمار

تبلیغات آزمایشگاه های تشخیص پزشکی

عوامل موثر در گردشگری سلامت

روش هایی ساده برای جذب بیمار جدید

ویژگی های یک پزشک موفق

مطب آنلاین راهکاری برای جذب بیمار

یک ,مطب ,سیستم ,بیماران ,پزشکان ,های ,دکتر لینک ,نوبت دهی ,مطب آنلاین ,سیستم نوبت ,یک پزشک

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یکه سازان سر آشپز Jaryanketab Blue horizon فروشگاه محصولات زناشویی ♂♀ Knowledge = life گاه نوشته های یک حقوق خوانده آقای نوستالژی مصباح بلاگ ثقلین (قرآن کریم و عترت پیامبر اکرم)